مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-25سياسي

دبیرخانه بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی گیلان راه اندازی می شود


مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، از راه اندازی دبیرخانه بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور با برش استانی در تالار مرکزی رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: - ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، از راه اندازی دبیرخانه بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور با برش استانی در تالار مرکزی رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر اعضای حقیقی و حقوقی این دبیرخانه را مشخص کردیم و اولین جلسه قبل از پایان سال برگزار می شود.

رضا ثقتی امروز، 6 اسفند ماه در شورای فرهنگ عمومی استان گیلان، با اشاره به لزوم تاسیس بنیاد میرزا کوچک جنگلی، اظهار کرد: این طرح در دستور کار شورای فرهنگ عمومی کشور که با حضور مسئولان ارشد برگزار می شود، قرار دارد.

وی تاسیس بنیاد میرزا کوچک را یک اقدام ریشه ای در جهت بازشناسی نهضت جنگل و فعالیت های این شهید روحانی دانست و افزود: باید بزرگداشت های میرزا کوچک را در قالب یک رویداد متمرکز کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت را رییس بنیاد مذکور دانست و تصریح کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی استان نیز در بنیاد میرزا عضویت خواهند داشت.

ثقتی از راه اندازی دبیرخانه بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور با برش استانی در تالار مرکزی رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاض اعضای حقیقی و حقوقی این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی گیلان راه اندازی می شود

دبیرخانه بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی گیلان راه اندازی می شود